15-05-2017 - Cloenda de la temporada (Maladeta)
07-05-2017 - pic del Racofred (AND)
12-05-2017

Hem tornat a la zona del Pic de La Mina i el Pic dels Pedrons on encar hi trobem neu de bon esquiar. Sortim de l'aparcament del Pont del Baladrar a la N-22 francesa. Caminem uns 15' i creuem el torrent del Baladrar i ja ens podem calçar els esquís. Abans d'arribar a l'Estany dels Pedrons girem a la nostra dreta i anem pujant per unes comes que ens portem a un petit estany i acabem pujant fins a la carena. Estem a sobre del Pas de la Casa. Seguim pujant passant un petit avant cim i al coll que hi ha ens ens de delcalçar uns metres. Tornem a pujar amb esquís fins a l'aresta final on els deixem. Caminem fins a la punta del Pic dels Pedrons sense neu. Tornem a recuperar els esquís i baixem esquiant desfent el camí de pujada fins anar a l'Estany del Pedrons i acabem esquiant la Coma del Baladrar fins on la neu ens deixa. Caminem fibs el cotxe. La zona encara té neu amb quantitat i prou bona d'esquiar.